25.4.2021, Pyöräretken varrelta

Valon ja lämmön tuomaa lisääntyvää vihreyttä ja vehreyttä, kukkasloistoa pelloilla ja hedelmäpuissa sekä ensimmäiset kevään linnunpoikaset.


Kevät ja auringonpaiste antavat minulle aina saman energisen elämänvoiman tunteen.
Keväinen tuuli tuntuu hyvältä eikä ollenkaan aiheuta vilunväreitä.
Ilma on puhtaan raikas ja multa tuoksuu hyvälle.
Olen kiitollinen, että saan olla kokemassa kaiken tämän terveenä ja elinvoimaisena.
En aio pitää itsestäänselvyytenä sitä, että voin tehdä puutarhatöitä,
nähdä kaiken kauniin ja kuulla lintujen laulun.
Ajatella, miten paljon elämässä voi olla
hienoja ja oikeastaan todella ihmeellisiä asioita.
- Sari Lehtimäki, runotalo.fi -







Tuuli on nukkumassa tänään

Siksi että hämähäkit saisivat rauhassa
punoa verkkojaan
linnut saisivat lentää vapaina
siintävällä kaukaisella järven selällään

Siksi että linnun pienet vasta kuoriutuneet poikaset
saisivat olla rauhassa pesässään
ilman että risukaan putoaa heidän altaan

Siksi että sinulla olisi rauhaisa hetki
olla ja tuntea mitä on luonnon rakkaus
- Sari Lehtimäki, runotalo.fi -













Kaikki on mahdollista
on helppo uskoa ihmeisiin
sillä suloisia nuppuja
ilmestyy kaikkialle

luovutan oman unelmani
maailmankaikkeudelle toteutettavaksi
- Sari Lehtimäki, runotalo.fi -












Kiitollisena otan vastaan
tämän päivän
joka on täynnä asioita
joita olen siihen halunnut.

En tunne pelkoa
tunnen iloa ja innokkuutta
kaikkea uutta kohtaan.

Odotan kaikkea sitä
mitä tulen tänään
kokemaan elämässäni
– kiitollisuudella.
- Sari Lehtimäki, runotalo.fi -













































Kauneus tuli. Se laskeutui jalkojeni juureen tänä aamuna.
Katselin sitä. Ymmärsin jotain elämän merkityksestä,
siitä että kauneus on läsnä joka hetki
kaikessa minkä koen, jos itse niin tahdon.
- Sari Lehtimäki, runotalo.fi -










Kuumuus hohtaa kasvoilleni
olen kuin kevyttä ilmaa
liitäessäni kohti aurinkoa

keltainen kuuma aurinko
sinä odotat minua tänään
olen sinun omasi
sillä en tahdo muuta
- Sari Lehtimäki, runotalo.fi -



Pienet metsät sammalkivillä
ihastuttavat minua
Voin vain huokailla
valtavan kauneuden keskellä
Kiitollisuus täyttää mieleni
Mitä syvemmälle uppoudun
tähän maailmaan
sitä pidemmälle polku jatkuu
Yhä kauniimmat ja ihmeellisemmät
näkymät avautuvat edessäni.
Metsän reunassa
kajastaa auringon valo kirkkaampana
Pienen hetken olen siinä
Valo on toinen todellisuus.
- Sari Lehtimäki, runotalo.fi -


©Soleil

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti